Email management

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 29 19:49:31 CET 2022

Používám email-relay (hlavne treba pro scan z kopirek) pro Win a to chodí
celkem dobře. Jenomže jak to udělat když máte x malých firem (spíš xy) kde
není nějaká extra infrastruktura, máte tam třeba mimo jiné ty Synology,
které umí relativně dobře ven odesílat akorat emaily a nic jiného (syslog
moc nepomůže, neni tam VPN a posilat to primo asi neni dneska nic moc).
Zabbix mi v tomhle asi taky nepomůže (kdyz Synology neumi odesilat data),
když bych to vše mel rád na jednom místě.