Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 29 11:17:01 CET 2022

Na video se mi teď nechce koukat, ale okamžitě mě napad banální případ,
kdy na první fázi dám L, na další R a na poslední C, takže I1 se zpozdí
směrem k I2 a I3 se předbíhá zas směrem k I2. No a 90 je většina ze 120,
takže bych v tom problém neviděl.

A jestli se do toho přidá ještě nějaká aktivně-záškodnická elektronika,
tak nepochybuju, že to bez omezení na sinus udělá ještě líp.

PH