Re: OT: tlak v topení

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Listopad 29 10:11:13 CET 2022

Vypomeňte na pana Bernoulliho, v místě kde je zúžení se zvýší rychlost
a sníží tlak. A ventil JE zúžení.

Vrtulka čerpadla je většinou dole, tam bude pravděpodobně problém
menší. Kritické budou ventily nejvyšších radiátorů.

Tomáš