Re: OT: tlak v topení

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Listopad 29 09:22:10 CET 2022

Byl jsem stejného názoru že stačí malý přetlak, jen proti nasávání
vzduchu, ale kamarád topenář mi vysvětlil, že je potřeba aby v nejvyšším
bodě byl vždy dodržen přetlak nejméně 0.5 baru kvůli kavitaci. Jinak si
zbytečně snižujete životnost (nejspíš ventilů, v nich je největší
rychlost, ale to už si napamatuju).

Tomáš