Re: Páječka TS100 10 ks?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 27 22:43:55 CET 2022

Za sebe bych doporučil se podívat spíš po standardu T12.
Z Číny je to za málo peněz hodně muziky.
Žádný vendor-locking - velmi široký sortiment ruček, hrotů a napáječů
(230V, 24V, na cesty třeba do autozapalovače 12V nebo na notebookový
zdroj 19V atd.).
Dobře zdokumentováno, takže lze snadno vyrobit vlastní elektroniku a
koupit jen lacinou ručku a hroty(y). Např. i jako námět na práci v kroužku.

PL