39. rocnik ZENIT v elektronike

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Listopad 26 18:04:32 CET 2022

Zdravim osadenstvo,

vo stvrtok sa konali krajske kola sutaze ZENIT v elektronike, zadania a
prace tradicne na http://cer.ch/zenit

Ak si chce niekto zasutazit, test z teorie som naklonoval sem
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddnfvEBV_pP9aYn0vdQAlXggEjEpg2Fik93ZncDzaWvQV4hA/viewform?usp=sf_link

Stredoskolaci to dali na 28, som zvedavy na hw-news :-) Otazky ani
odpovede nie su cislovane a ich poradie sa meni pre kazdeho sutaziaceho.
Takze ked budete chcet na hw-liste diskutovat, napiste aj text otazky.

Uz pripravujeme celkostatne kolo, ktore sa bude konat v polovici
februara v Bratislave. Ak by mal niekto zaujem podporit podujatie,
kontaktujte ma prosim sukromne. Tento rok by sme stale vedeli vyuzit
pomoc od 1-2 firiem. Dakujem.

b.