OPA218

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Listopad 26 15:12:51 CET 2022

V OPA2188 0.03-μV/°C Drift, Low-Noise, Rail-to-Rail Output, 36-V,
Zero-Drift Operational Amplifiers datasheet (Rev. C)
<https://www.ti.com/lit/ds/symlink/opa2188.pdf?ts=1669470893245&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.cz%252F>

je uvedeno "Input Includes Negative Rail".

a dále "Signal input terminals, voltage(2) (V–) – 0.5 (V+) + 0.5 V"

Chápu to správně, že na vstupech může být (shodné) napětí v rozsahu 0,5V
pod záporným napájecím přívodem a 0,5V nad kladným napájecím přívodem?
Jinak řečeno lze zpracovat i malé záporné napětí na obou vstupech? Já
bych jej chtěl použít pro převodník proud -50A až +50A na 0-10V. Tedy
převáděl by vlasně úbytek na rezistoru v záporném přívodu. Předpokládal
jsem úbytek cca 10mV, takže potřebné zesílení 500. Je to reálné?

--

Martin Záruba