[OT] RPI4 + raspbian: YT nejde zvuk nekterych videi

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Listopad 26 00:18:48 CET 2022

Zdravim,

dekuji. akorat zjistit ktery audio kodek chybi a jak ho dotahnout ... :-D
z vice zdroju jsem zjistil, ze to jednoduse nefunguje, takze firefox je bohuzel ted mimo hru,

nakonec jsem vsak castecne zvitezil:
- chromium se povedlo rozbehat, ze se nerozpada obraz, nespadne cely prohlizec, dokonce ukazuje i video, nejenom zvuk
- bylo treba udelat i upgrade, nejenom update
- vedlejsi efekt: ztratila se ikonka ovladani hlasitosti, takze se bude ovladat uz jenom v prohlizeci, nebo na TV

tak snad to jsou vsechny nedobre info

:)

  Sam