Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 23 10:37:31 CET 2022

A to, ze se ma pres cidlo chodit 'nastorc' je v kazdym montaznim navode.
S cidlama jsem si uzil svoje, nakonec davam vsude ty nejlevnejsi
prebaleny elektrobock sunty z ciny...
Mimochodem, existuje nejaky cidlo, ktery ma treti kroutitko na citlivost
te zmeny? Steinel treba priklada nejaky plastovy vystrihovanky, ktery
maji clonit tu cocku, ale ze by mi to fungovalo...

J.