RE: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 22 18:08:36 CET 2022

Ono je potrebne vediet, ako sa pred takym radarovym cidlom spravat 😊
Ale je jasne, ze donutit k tomu siroku obsluhu je nemozne...
Radarove cidlo na nespravnom mieste narobi viac skody ako osohu.
Rodinny pribuzny ho ma von na chodbe a to svetlo svieti skoro stale pretoze radar
"vidi" aj cez dvere. Uplne idealna by bola  termokamera (s minimalnym rozlisenim)
Ale to sme este kusok v buducnosti.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Tuesday, November 22, 2022 4:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Tiez som neni spokojny s radarom. Na garaz som si dal svetlo s radarom, bud to svieti na kazdy prd (vratane vetra, dazda, neviem coho este) alebo sa to rozne az meter od neho, obzvlast ked k nemu idem skoro "v osi", to ma nevidi az kym som pod nim. Za mna nie.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.