Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Listopad 22 16:29:58 CET 2022

Tiez som neni spokojny s radarom. Na garaz som si dal svetlo s radarom,
bud to svieti na kazdy prd (vratane vetra, dazda, neviem coho este)
alebo sa to rozne az meter od neho, obzvlast ked k nemu idem skoro "v
osi", to ma nevidi az kym som pod nim. Za mna nie.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.