CAD na 3D tisk

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Listopad 22 11:47:05 CET 2022

Tak som sa k tomu po čase vrátil a urobil som dobre.
Moje zistenie:
Po nainštalovaní je to SketchUp Pro Trial verzia.  Po 30(?) dňoch po
spustení vypíše, že Trial expiroval a ponúka zakúpenie licencie.
Je tam možnosť pokračovať, keď ju zvolíte, začne sa to správať podivne.
Zrejme robí reinštaláciu na SketchUp Make. Toto ma minule zmiatlo.
Považoval som to za nefunkčné. Dokonca som si teraz nie istý voľbou
"pokračovať ďalej", či sa neobjavila až druhý raz.

Asi treba byť trpezlivý, lebo teraz mi to po pár minútach spomaleného
režimu funguje dobre. Testoval som len krátko, tak snáď je to tak.

Mám inštalované sketchupmake-2017-2-2555-90782-en-x64.exe

Tú zmenu SketchUp Pro Trial -> SketchUp Make spomínajú aj v licenčných
podmienkach:
2.6.1 SketchUp Make
If you choose to download SketchUp Make for a Trial Period, you will
also be given access to SketchUp Pro functionality for the Trial Period
for your evaluation purposes. Upon expiration of the Trial Period, the
Software will automatically revert to SketchUp Make functionality only
and the additional SketchUp Pro functionality will become inoperable.

Celé je to tu: https://www.sketchup.com/license/d/sketchup

Tak uvidím, či je to prospešný update. Doteraz používam verziu 8, s
ktorou som spokojný, len občas som nevedel otvoriť cudzí projekt.
Make 2017 som dal na iný komp kvôli testovaniu. Môžem tak ostať pri
omičke, keby niečo.

Dňa 21. 11. 2022 o 18:41 Petr Labaj napísal(a):