CAD na 3D tisk

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 21 18:41:07 CET 2022

Zřejmě máte pravdu. I když je to tam napsané tak divně.
Tady píšou, že je to poslední free verze. Tak jsem ji odtud stáhl a
nainstaloval.
https://onlinesketchup.cz/blog/instalace-programu-sketchup-make-2017/

Ale po instalaci je tam napsáno:
Licensed to: SketchUp Make 2017 User, Pro Trial
Expires: prosinec 20, 2022

To by se ale dalo chápat i tak, že verze User je na furt, Pro je jen Trial.
Je to podobné jako souběžné vlákno o jazyce C.
Tady schází závorky a není jasné pořadí priorit.
Jestli je to "(User, Pro) Trial" nebo "User, (Pro Trial)".
Céčko je technika, tam je vše jasné. Licence je právo, tam není jasné nic.

Ta instalace je taková amatérská. Za každou cenu se tam snaží natlačit
VC++ 14 Runtime.
Budiž, ale zkolabuje na tom, že tam už jiná verze toho Runtime je.

PL