Re: ESP32 a jak na něho

Úterý Listopad 22 05:48:25 CET 2022

Pouzivam eclipse pro win, nove maji kompletni balicek IDE
https://dl.espressif.com/dl/esp-idf/ coz by melo usnadnit pocatecni
nastaveni.
Program se hlavne konfiguruje, idf.py menuconfig nebo je to integrovane
v tom IDE
Preklad proste trva, hlavne kompletni, nejake sekundy az desitky to
proste jsou vzdycky
Ladit se da pres JTAG (ESP Prog je docela dostupny a funkcni), verze C3
a S3 jsem si ted oblibil, protoze maji USB a da se ladit primo pres nej
(je tam i VCP)
Nektere periferie to ma bozi (treba RMT)
Ciste v RAM to ladit nepujde, pro program ji je malo a ani zakladni
aplikace se tam nevejde, jak se zapne radio, tak to ma hned 800kB+.
Nevidim k tomu ani moc duvodu, nahrani pres JTAG trva sice dost sekund
(tipnu tak ~10) a spousteni debuggeru je i dal casove narocnejsi, ale Je
to proste uz rozsahlejsi system. Da se zatim vyridit mail nebo kouknout,
co se deje ve svete ;-) Po vyladeni nejakeho zakladniho systemu uz
vetsinou debugger nepouzivam, aplikaci tam nahravam pres OTA po siti,
coz je docela rychle a ladim prostrednictvim prikazove konzole a vypisu
taky po siti.