YAGI ze svinovaciho metru

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 10:12:58 CET 2022

Jakožto stále aktivní závodník ROB mohu celkem zodpovědně prohlásit,
že jsou na nic. Slovy weka, ďábel je v detailu. Ochotně se lámaly
těsně u šroubku, naspravoval jsem se jich velmi mnoho, dětátka je
lámala velmi často. Pevný prvek ještě nezlomila.

V současné době s nima nikdo neběhá, kromě občasných účastníků, kteří
vytáhli odněkud ze sklepa staré rádio. Jinak všichni mají pevné prvky.

Co se týká pevných prvků a probíhání hustníkem, velmi rychle se člověk
naučí strčit ruku s rádiem za sebe, prvky podél ruky a druhou rukou si chránit
obličej.

Pokud jsem prvky ohnul, tak vždycky jako následek zakopnutí a
kotrmelce, nikdy při samotném běhu, ani v hustníku.

Tomáš