YAGI ze svinovaciho metru

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Listopad 18 22:09:45 CET 2022

Jj, někteří měli hliníkové pletací jehlice se závitem, my jsme měli kus
svinovacího metru naletovaný na šroubku. Po průběhu roštím se to
okamžitě narovnalo.

Osobně nevidím důvod, proč to dělat u pevné instalace, ale u antény,
která prochází porostem, to asi bude bomba.

Standa