CAD na 3D tisk

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Listopad 20 23:25:47 CET 2022

Sketchup vyžaduje dodržať nejaké pravidlá práce. Inak sa zamotáte a
trochu zložitejší model sa vám vymkne z rúk.
Len zdôrazním kompnenty k tomu pridať pár klávesových skratiek a pár
postupov a zistíte, že je to užitočný nástroj.
Doporučujem túto učebnicu. Je pre modelárov, ale to nevadí. Za dva
večery viete kresliť
http://mikac.cz/modely-ucebnice.html

http://mikac.cz/modely-frame.html
IK

Dňa 20. 11. 2022 o 22:37 Ondra napísal(a):