CAD na 3D tisk

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Listopad 20 22:23:03 CET 2022

Tohle, co jsi popsal, se víc blíží těm barákům než 3D CADu, kde se maluje trochu jinak. Ale tedy to, co chceš, by mohlo být tohle:

https://www.tinkercad.com/

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ondra
Sent: Sunday, November 20, 2022 10:02 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: CAD na 3D tisk

Jsem v oblast 3D tisku absolutně neznalý a nevybavený, tak se nedivte nad hloupým dotazem. To opravdu není k dispozici free software na návrh krabičky, kde by byly předdefinované "komponenty", které by se vkládaly?
Měl jsem představu, kliknu na kvádr, vložím do prostoru, kliknu na dutý kvádr, vložím do prvního, kliknu na díru, vložím, kliknu na zápustnou hlavu, vložím atd.

Mě jde o krabičky, ne o baráky a postavičku draků...