RE: [OT] mechanická závada

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 19 13:55:37 CET 2022


Člověk si nesmí nechat všechno líbit, co? Rád jsem pomohl. Pivo moc neocením, to neřeš 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Saturday, November 19, 2022 10:52 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] mechanická závada

Pro pobavení. Napsal jsem na reklamační oddělení, že jim děkuji za popsání obchodního vztahu mezi výrobcem a prodejcem, ale že bych rád ještě dostal vyjádření podle §2161. A místo vyjádření jsem dostal dobropis a vyjádření o ekologické likvidaci nefunkčního kabelu.

Takže ti děkuji za ušetření prostředků. Máš u mne na nejbližší české listovici pivo.

Dne 14.11.2022 v 21:49 Petr Zahradník napsal(a):
> Kdy jsi koupil a kdy jsi reklamoval? Jak je to dlouho? Pokud reklamuješ do 6 měsíců od nákupu, od roku 2023 dokonce do 12 měsíců od nákupu, a zároveň jsi spotřebitel, pak v této době je na nich, aby prokázali, že zboží bylo bez vady. Jinak se má za to, že tam vada byla již při prodeji. Včetně mechanické vady.
> 
> Petr Zahradník, počítačový expert
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
> mobil: 602 409 601
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník, 
> Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> 
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
> Sent: Monday, November 14, 2022 9:47 PM
> To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Subject: [OT] mechanická závada
> 
> Ahoj,
> 
> je to na hranici topicu této konference. Tedy je to spíš smutný povzdech nad kvalitou myšlení.
> 
> Koupil jsem v Mironetu nabíjecí kabel k telefonu. Zapojil, nabíjel telefon, vytáhl a konektor se rozpadl na kousky. Kabel to nebyl levný a prodejna kde jsem jej koupil je blízko, tak jsem ho tam donesl na reklamaci.
> 
> A hádejte, jaké je vyjádření technika?
> Cituji: "Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození. Na mechanické poškození se záruka výrobce nevztahuje."
> 
> Tak nad tím tak přemejšlím a snažím se si představit, co se tak může stát s kabelem, aby to nebylo mechanické poškození?
> 
> A také přemejšlím, co si mám dělat za starosti s tím, že výrobce neposkytuje prodejci záruku. Pro mne jako zákazníka to IMHO může být úplně jedno, já nakupoval podle občanského zákoníku.
> 
> Mno, takže tak. Pozor na kabely.
> 
> Jindra
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list