OT kecy, was: usb-c power delivery dotaz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 16 10:59:32 CET 2022

Takmer nikto nepochopil, co v USB znamena OTG. A vyrobcovia geretov, ktore
boli aspon ako-tak OTG sa zo vsetkych sil snazili, aby to nikto z
uzivatelov "nemusel chapat", t.j. ani netusil, o co ide. Princip "niekam
kliknem a nieco sa stane".

No a preto bol vymysleny PD (vo vsetkych stotridsiatich svojich podobach) a
USB-C, ktore su asi tak o dva rady zlozitejsie, takze teraz uz vobec nikto
netusi, kde je sever.

Ono to potrva este niekolko generacii, kym ludstvo pochopi, ze inherentna
zlozitost sa neda riesit prostym zamlciavanim tej zlozitosti. Alebo len
jednoducho a priamociaro vymrie.

wek

PS. Pamatate sa, ako ste ma tu kolektivne vysmiali, ked som sa pred cca 10
rokmi pytal na nejaku dobru literaturu o WiFi? Preslo 10 rokov, WiFi je uz
aj vo vysavacoch, ale co sa tyka informovanosti, stav je uplne rovnaky,
niekam kliknem a nieco sa stane, no a ziadna kvalitna literatura stale
neexistuje.