OT: svorky v TME?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Listopad 16 10:30:38 CET 2022

No já zase mám historicky spoustu položek v paměti jak je měl kdysi
dávno před sto lety slon. A jelikož to je pro mě
něco co mám stále v hlavě, tak TME má skvělou volbu můj symbol, a když
si je u svých položek nastavím, tak lze
podlě nich hledat, nicméně to neřeší situaci když hledám něco co neznám....

Zdeněk Aster