OT: svorky v TME?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 16 05:43:13 CET 2022

na tohle je dobrej jakejkoliv jejich papirovej katalog. posilaj snad
zdarma na pozadani. nemusi byt zrovna k dispozici aktualni rok v
cestine, ale moc to nevadi.
mam ho pohozenej nekde stranou a nalepeny papirky s textem jako zalozky
u casteho hledani. po nejake dobe si stejne nevzpomenu, jak to v tom TME
na webu vymysleli a kam zaradili :-)
je az divny, jak muze bejt clovek s kusem papiru efektivni :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín