RE: [OT] mechanická závada

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 14 21:49:26 CET 2022

Kdy jsi koupil a kdy jsi reklamoval? Jak je to dlouho? Pokud reklamuješ do 6 měsíců od nákupu, od roku 2023 dokonce do 12 měsíců od nákupu, a zároveň jsi spotřebitel, pak v této době je na nich, aby prokázali, že zboží bylo bez vady. Jinak se má za to, že tam vada byla již při prodeji. Včetně mechanické vady.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Monday, November 14, 2022 9:47 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] mechanická závada

Ahoj,

je to na hranici topicu této konference. Tedy je to spíš smutný povzdech nad kvalitou myšlení.

Koupil jsem v Mironetu nabíjecí kabel k telefonu. Zapojil, nabíjel telefon, vytáhl a konektor se rozpadl na kousky. Kabel to nebyl levný a prodejna kde jsem jej koupil je blízko, tak jsem ho tam donesl na reklamaci.

A hádejte, jaké je vyjádření technika?
Cituji: "Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození. Na mechanické poškození se záruka výrobce nevztahuje."

Tak nad tím tak přemejšlím a snažím se si představit, co se tak může stát s kabelem, aby to nebylo mechanické poškození?

A také přemejšlím, co si mám dělat za starosti s tím, že výrobce neposkytuje prodejci záruku. Pro mne jako zákazníka to IMHO může být úplně jedno, já nakupoval podle občanského zákoníku.

Mno, takže tak. Pozor na kabely.

Jindra