[OT] mechanická závada

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Listopad 14 21:46:45 CET 2022

Ahoj,

je to na hranici topicu této konference. Tedy je to spíš smutný povzdech
nad kvalitou myšlení.

Koupil jsem v Mironetu nabíjecí kabel k telefonu. Zapojil, nabíjel
telefon, vytáhl a konektor se rozpadl na kousky. Kabel to nebyl levný a
prodejna kde jsem jej koupil je blízko, tak jsem ho tam donesl na reklamaci.

A hádejte, jaké je vyjádření technika?
Cituji: "Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození. Na
mechanické poškození se záruka výrobce nevztahuje."

Tak nad tím tak přemejšlím a snažím se si představit, co se tak může
stát s kabelem, aby to nebylo mechanické poškození?

A také přemejšlím, co si mám dělat za starosti s tím, že výrobce
neposkytuje prodejci záruku. Pro mne jako zákazníka to IMHO může být
úplně jedno, já nakupoval podle občanského zákoníku.

Mno, takže tak. Pozor na kabely.

Jindra