RE: animované blinkry

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Listopad 14 11:39:46 CET 2022

OK, já jsem si naivně myslel, že hlavní procesor řekne jenom něco jako "levej blinkr ON" a to jestli je tam animace nebo jen žárovka si řídí sám ten blinkr. Ale vlastně pokud je na CAN, tak mu to vlastně stačí a v praxi to znamená, že nějaký alespoň malý procesor musí sedět ve víku kufru a klidně může dělat ten efekt.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 11. 2022 13:59:36
Předmět: RE: animované blinkry
DD,

Svetlo je na CAN zbernici

Ledky ovlada procesor. Takto je to dnes v autach zo vsetkym.
Svetla brzdove, blilnkre ak su na kufri, musia byt aj po stranach,
aby sa zabezpecila viditelnost v pripade, ze je otvoreny kufor.
Tesla to ma dotiahnute aj dalej, mozete si z auta urobit svetelnu hudbu

https://www.youtube.com/watch?v=lfucQM07tGQ

j.