Re: animované blinkry

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 10 14:49:14 CET 2022

u svetel na privesnych vozicich je to mozne jako "nadstandart". chtel
jsem upgradovat zadni svetla u relativne draheho voziku na svetla s LED.
  original zarovkove stoji mechanicky a hlavne objimkama za backoru.
maji uplne stejne svetla s LED, jako mozny nahradni dil, ale kupodivu
zrovna blinkr ma porad zarovku !? bezne, se ale svetla na voziky
prodavaji s komplet LED.
skoro mi to u blinkru pripada, jako "nahrada" plynuleho nabehu jako u
zarovky. za coz jsem samozrejme rad. primo nahrada zarovky LEDkou u
blinkru je v provozu fujtabl :-) samozrejme zadne z tech svetel pro
voziky CAN nepotkalo. bude to asi jen ficura toho svetla.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín