Re: Doporučte 4x OZ low offset

Tomas Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Listopad 8 15:36:27 CET 2022

To je v současné době těžké, situace na trhu se mění každým okamžikem, a to doslova.

Z toho co jsem psal je myslím nejlevnější OPA4137 v SOIC pouzdře, u Mausera za 71 Kč,
(já vím, +DPH :-(( ) a 16ks na skladě.
Ale obávám se že přesnost holt něco stojí.

Tomáš