Re: Doporučte 4x OZ low offset

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 8 13:45:04 CET 2022

Díky za návrhy, i externímu členovi který si nepřeje být jmenován a
doporučil chopper OZ od Microchipu.

Hlavní problém  v současné době je, že se teda napřed musí najít X švábů
r;znými zp;soby u různých výrobců a potom zas u různých prodejc; hledat,
za kolik a zda vůbec je mají. Takže cílem dotazu bylo se tomuto postupu
vyhnout.

Celkový závěr je, že jsem koncepci tohoto low-cost projektu přehodnotil
a místo několika ks 4kanálových OZ, které se nepodařilo najít a asi by
byly velmi drahé, použiju 1 ks levného, který zrovna je a k němu 2 ks
74HC4067 a v jedné pozici bude místo TČ jen zkrat, takže si ten offset
můžu sám kompenzovat.
Dotaz: Jak je to s použitím podobných MX na trase těch pár mV ještě před
zeilovačem?

Druhá zajímavost je, že vzhledem k cenám konektorů jsem vymyslel, že
vytisknu nějaký věci k nasunutí z boku na DPS a tam budou čudlíky přímo
omotané tím TČ vedením. Takže ty dráty budou přímo přitisklý k pájecím
plochám.
Dotaz: Je to dobrý nápad, nebo je s tím ňáká komplikace?

PH