Re: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 8 14:51:37 CET 2022

No s tím webserverem... jako jo, jde to, jen je člověk trochu omezený
výkonem a hodně webovým frameworkem - PHP na tom nepojede.

To, že když se klient na X pokusů nedomluví s přednastaveným AP, tak přejde
do režimu nastavení - bez problémů, jde to, je potřeba to "jen" napsat :)

Jinak já mám pro jeden projektík udělanou i remote distribuci FW - když se
ESP připojí k wifi a podaří se sáhnout na distribuční server, tak odešle
serveru svojí verzi FW a S/N, ten to porovná s tím, co má klient mít a
následně mu pošle novější (pokud na ni má podle S/N nárok). Chvíli se
nahrává, pak reboot a jede se dál. Docela příjemný způsob nahrávání FW...

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: úterý 8. listopadu 2022 14:32
Předmět: Re: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Díky všem za informace, teď už to snadno dám dohromady.

Ještě teda pokračování:
Nějaké poznámky k nápadu, kdy chci na ESP pustit webserver a zobrazovat
na něm grafy (zdrojem dat je sousední téma s OZ)?
Co když bych chtěl, aby ESP po neúspěšném pokusu o připojení k
přednastavené wifi udělalo vlastní AP a na něm web s nastavením wifi?

PH