Re: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 8 14:46:11 CET 2022

Možností je více - buď jak psal kolega ladislav Vaiz - pustit wifi v
kombinovaném režimu (v režimu AP dělá dhcp server a sám má 192.168.4.1).

A nebo se kouknout po knihovně  Wifi Manager ( pozor je jich více, takže
to bude chtít odzkoušet), ta funguje jak říkáte  - když je známé AP tak
se k němu připojí a když není tak nahodí své AP a přes web je možno
zkonfigurovat ke kterému AP se má hlásit.

Chvíli jsem si s tím hrál, ale nějak mi to nesedlo, takže to v reálu
nepoužívám.

Petr