Mini PC

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Listopad 7 17:37:06 CET 2022

Já mám asi 3 NUCy ve fabrice kde je vlhkost a teplo jako v saune
(textilka), jedou na tom obraz z kamery
a nejake grafy, takže dřou fest hlavně když jedou obraz z kamery. Ten
nejstarsi tam bude už hodně let, nechci kecat
ale tak 7-8 roků, taky jsem jim říkal, že to nepřežije a zatím se drží,
ale je fakt, že ten nejnovější je tam jen
asi půl roku.......

Zdeněk Aster