Mini PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 7 14:49:49 CET 2022

Nejednalo se o sticky od vás. Normálně nově koupený, běžel píchnutý v TV,
běžely na tom nějaký reklamy ve smyčce. Do roka dva chcípli. To samý i s
NUC, nemají rádi teplo.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, November 7, 2022 2:15 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mini PC

Computestick, no že by to vzdal nevím,
přijde mi to jako, ale to nic.
Dejte kdyžtak vědět a nejde mi o peníze.
To už mám dávno za sebou. Minimum.
Jindra Polívka
Dne 07.11.2022 v 12:31 Tomáš Koželuh napsal(a):
> TV s prohlížečem? Pokud nějakou krabičku, tak bych doporučil RPi nebo
nějakou podobnou krabičku, co zvládá 24h provoz. Třeba takový Intel
ComputeStick nebo NUC to po nějaké době vzdají a buď je potřeba restart nebo
výměna.

monitoru (HDMI). Nic jiného to dělat nemá. Musí to mít konektivitu buď WIFI
nebo LAN. Nevyrábí se něco jednoúčelového? Co by jen zobrazilo HTML na HDMI?
HTML není nijak graficky náročné, půjde jen o text a pár grafů a obrázků.
Nebo nějaký monitor s wifi, kde by toto šlo jednoduše nastavit. URL adresu a
jen by to zobrazovalo příslušné HTML. Je to na zobrazování nějakých statusů
do výroby.

> Pochopitelně to můžu sbastlis s Raspi nebo něčím podobným, ale jde mi o
to, jestli někdo neviděl něco jednoduchého jednoúčelového.