Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pátek Listopad 4 13:26:09 CET 2022

Já taky rozhodně neříkám že je to normální situace, mělo by se to dělat
běžně a že dělám to s radostí. Říkám že by se to mělo udělat pokud se
windows chovají nestandardně a já neumím říci proč. U mě typicky
instalace windows žije 3 až 5 let a nejsou s tím problémy. Přeinstalace
jsou rovněž obvykle při příležitosti výměny HW.

     Martin.