Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 4 13:25:32 CET 2022

No asi tak nějak... Ještě pak všehchny sw nastavit aby šly používat jako
před tím.
A pak jsou placené věci, které byly koupeny, nainstalovány a po X letech
už nejsou podporované, takže ani znova nainstalovat nejdou, nebo možná
p;jdou když se jim napíše na podporu.
Nebo výrobce už neexistuje a je nutno shánět cracky.

To sice není pracovní, ale zrovna nedávno jsem si chtěl koupit Autopano
a dát na novej počítač a ejhle, firma Kolor už není a nenašel jsem
použitelnou náhradu.

PH