Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 4 10:44:21 CET 2022

Já teda s Lenovem nikdy problémy podobného charakteru neměl. Ale mám
jedno za 15 a druhý za 30. Možná je za víc peněz víc muziky, včetně tý
nechtěný:-)

PH