Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Listopad 4 08:35:39 CET 2022

pamatuji z minule prace, kde celej korporat jel na lenovu, ze tohle bylo
nakonec( u notasu) prohlaseno za "vlastnost" . bylo snad vyzorovano, ze
to snad souvisi s necim pripojenym v USB, pripadne i dockinou. mel jsem
TOP pracovni statnici P70 a po strance hw/sw, bylo ruznych ukazu dost a
dost. oblibene nepamatovani pripojenych LCD atd. a to jsem notas denne
vypinal/zapinal, zadna hyberance nebo prenaseni za provozu. jedno
pracoviste prace, druhe doma. za cca 100kkc kdybych si to mel koupit ze
sveho, bych byl vcelmi nespokojen. LENOVO uz nikdy ...
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín