Re: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 3 15:17:37 CET 2022

Jojo, ono stačí x^3 a už je to mimo běžnou představivost.
Takovej TNT má 1,65, tedy necelý 2 g/cm3.
20 kT je tedy něco přes 10 000 m3.
1000 m3 je kostka o straně 10 m a to je tak 3patrová bytovka.
Takže 20 kT je taková řádka 3patrových bytovek:-)

A ano, když se to rozsype na jenu hromadu ... nechce se mi hledat vzorec
na kužel, ale určitě to bude monstrózní.

PH