Re: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 3 14:08:37 CET 2022

ja bych v tom videl penize. tak je to na 99% pokazde :-)
je to dalsi system v cetne jeho hlidani, dalsi pravidelna udrzba,
certifikace, zkousky atd. dalsi moznost pruseru. asi v te cene
elektrarny a jejich naslednych "snadnych" vydelku to proste nadava
ekonomicky smysl.
jen moje uvaha.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.