Re: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 14:03:31 CET 2022

Jasně, ďábel je škodolibý, to je o něm známé.
Ale tady by se žádný stupeň ochrany nezrušil.
Naopak by přibyl ještě jeden dodatečný, s teoreticky neomezenou
životností (z hlediska energetického).

PL