Re: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:30:30 CET 2022

Mně takovéhle řešení ostrovního systému příjde především nestabilní. Když ta malá turbínka chcípne, vlivem jakékoli poruchy, tak už to neroztočíte.
A předělávat ty okruhy na samotížný topný systém asi nebude  výhodné.
Lubor

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.11.2022 13:14
> Předmět: [OT] Využití rozpadového tepla k chlazení jaderného reaktoru

Není tady prosím nějaký jaderník?

 Vrtá mi hlavou, proč se u odstaveného jaderného reaktoru nedá využít
 zbytkového tepla z probíhajících spontánních jaderných přeměn pro
 cn/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>