Re: OT Lesklé černé PLA do tiskárny

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 3 11:02:55 CET 2022

Teploty jsem si zkorigoval už dávno, v tom problém není.
Navíc se mi nezdá, že by mat/lesk nějak víc závisel na teplotě.

Ale měl jsem několik černých filamentů, kde jsem si na cívku nalepil
lesklá, lesklá-tvrdá, matná, matná-hnus. Ta poslední je měkká, patlá se,
ale je z optického hlediska super. Kdyby byla tvrdá, dala by se použít
třeba na dalekohled.
Většina byla získána náhodně, po zjištění že se to m;že lišit, přišla
snaha je kupovat cíleně. Ale snad jen 2 souhlasily co se týče výsledného
matu/lesku s obrázkem cívky v eshopu.

Teď mi došel lesklej, nedohledal jsem stejnej a chtěl bych zas lesklej.
A taky bych chtěl cíleně koupit tvrdej matnej.

Takže bych rád věděl, jak cíleně koupit matné, nebo lesklé PLA.

PH