Re: OT Lesklé černé PLA do tiskárny

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Listopad 2 19:37:41 CET 2022

To závisí na teplotě, jestli bude lesklé nebo matné. Když se tiskne za
nízké teploty (185 a tak), jeďte i třetinovou rychlostí.

A prakticky všechny ty levné "opensource" tiskárny mají velkou chybu ve
výpočtu teploty a ve skutečnosti tam máte 230 místo 257, tak abyste se
tím displejem zas tak moc neřídili. Mám tu těžkou komerci (těžkou i
doslova) a tiskne ABS při 220 tak jak merlin a spol při 245-250. Mám tu
těch těžkých 6 a dělají to tak všechny a můžu se spolehnout že nemusím
dělat profil tisku pro každou extra jako u opensource. Dělal jsem si i
různě přesné/náročné výpočty z termistoru jak to vychází při různých
způsobech výpočtu a vyšlo mi 27°C rozdíl pro 230 tak jak se to má dělat
a 257 jak to dělají opensoursáci. A pak tam ještě mají další chybu
způsobenou tolerancí součástek, takže co kus to originál.

Dejte 3D pero na 195 s ABS. Netušil jsem, že dá vyloženě malovat do
prostoru (s teplotou jak na tiskárně nešlo nic). Jako táhnout nahoru a
pak do pravého úhlu, zase nahoru atd. Akorát se musíte naučit mít prst
správně na plynu a neklepat se.