Re: OT: Nástroj na měření rozměrů z obrázku

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 00:30:09 CET 2022

IrfanView používám dosti dlouho a to i v automatizovaných programech.
Jeho "klávesnicové zkratky" se dají dobře využít a já je využil v
takovém testu
zda dokážu jen s volně šířenými programy rozpoznat RZ, tedy dříve SPZ.
Udělat z toho fotku, sejmout registrační značku, tu přečíst hodit na
text a hodit do Excelu včetně fotky.
Byla to jen taková hra a nebudu to prodávat a ani šířit. Možná někde
uložím fota.
Byla to jen taková moje hra.
Na testy jsem použil docela hodně databank značek a nějaké šikmo, šmikmo
nemělo moc vliv.
Hezký den,
Jindra Polívka