Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 1 20:43:10 CET 2022

Tak jsem se díval, že ESP32S3 má 4 čítače. Sice jenom jednoduché, ale i
tak by to už mohlo být asi docela použitelné.
Možná se na trochu zaměřím.

Jinak jste mě překvapil s tím QSPI na RP2040. Měl jsem Vás vždy za
člověka, který volí nejrychlejší cestu k cíli. Takže necpe bity do
registrů, ale raději použije nějakou předchystanou funkci a dosáhne tak
cíle mnohem rychleji.
Ale zrovna u toho QSPI je to přesný opak. Nejen, že nepoužijete nic
předchystaného, ale ještě i funkci té periferie si "naprogramujete" sám.

PL