Programator na 1V8 pre STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 1 15:46:20 CET 2022

[preposielam]

Ahojte,

kedze sme sa nedockali odpovede na temu programatora STM32 na 1V8 od tych
najpovolanejsich, tak to skusim vyriesit tak, ako oni na nucleo-boarde -
jumprami. Toto riesenie ma sameho nenapadlo, hoci som nad nim premyslal.
Nenapadlo ma jednoduche riesenie. Dam to este do aktualnej schemy. Vdaka za
inspiraciu.

A.

To je zaujimy napad, ako problem vyriesit obidenim...

:*-)
*
wek

On 31 October 2022 20:26:25 CET, Petr Labaj <labaj na volny.cz
<http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>> wrote:
>*Jak často se bude SW měnit?
*>*Jestli by nešlo nějak snadno po dobu programování tam přivést z
programátoru 3.3V a napájet z toho i cílový procesor.
*>>*PL