Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 1 19:00:30 CET 2022

to byl asi rigol u p.Smida

nicmene ted jsem ten Hantek nadrbnul...ten vetrak mi regulerne vrci...a
docela me to prudi..takze to je zrejme vlastnost...tzv. ficura.

Prolejzal jsem menu a v nem ohledne vetraku je jen Fan test coz nejakym
zahadnym zpusobem lze menit na open a close....jedno zrejme vetrak zapne
a druhe vypne - coz opravdu vypne (i kdyz doted vetrak bezel zrejme
kvuli teplote) nacez se nasledne do pul minuty zase rozbehne.

Proste ten FW neni rozhodne dotazenej...treba ted namatkou jsem zjistil
prkotinu, ale tlacitka pro listovani v menu na obou stranach ukazuji
stejnou stranku cekal bych ze pokud jsem treba na treti strance ze na
jednom bude 2/5 a na dalsim 4/5 tedy kam me tlacitko posune.

A potvrzuji info p.Jancury ze ty math funkce jsou desne barevne.

RV