Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 1 15:44:34 CET 2022

[preposielam]

Ahojte,

dovolim si tiez pridat jednu skusenost.

Nemam konkretne tento model, ale podobny bez galvanickych oddelenych
kanalov. Spraval sa tak ako popisuje pan kolega Tomik, ale na
reklamaciu som ho tiez nedaval. Nieco v nom vyhorelo, ale odvtedy
funguje scope ako ma a hlavne funguje rychlonabijanie baterky.
Ventilator sa da zapnut/vypnut v menu.

Jedine co mu mozno vytknut je casova zakladna v krokoch 2-4-8, a zle
riesene menu GUI pre meranie matematickych funkcii, pouzita fialova
dost splyva so sedou farbou, ktorou je vykreslovane pozadie menu. Teda
tuto kombinaciu farieb moje oci uz nedavaju. Trochu mi tie kroky 2-4-8
robili problem, predsa len som zvyknuty na kroky 1-2-5, ale nakoniec
som si zvykol merat vsetko na kroku 2.

Kupoval som ho v akcii aj so sondou 1:100 a som zatial maximalne spokojny.

A.

Dne 14.04.2021 v 22:57 Admin HWnews napsal(a):
>* Tak jen kdyby to nekdo resil...nakonec vyhrala verze S s oddelenyma
*>* kanalama DSO1152S nad tou 6v1 - zasadni argument byl, ze to oddeleni
*>* kanalu se neda nijak obejit...vsechno co je v te 6v1 verzi je resitelne
*>* jinak a celkem levne.
*> >* Ale rozhodovani bylo tezke.
*
Dobrý den,

rozvněž zvažuji koupi Hantek DSO1152S. Mohu poprosit o zhodnocení a
praktickou zkušenost? Šel byste do toho znovu?

Děkuji
jf