Re: proclívání z alíka (chaos v zásilkách)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 1 13:06:03 CET 2022

Taky díky,
nevěděl jsem že se to k tomu formuláři dostane takhle samo. Mě teda
obvykle i urgovali, když jsem včas neodpověděl. To se teď nějak změnilo?

Jinak to hledání čísel, to je někdy fakt úlet. Nedařilo se mi např.
zařadit nějakou spektrografickou výbojku, pořád jsem nacházel jen nějaký
speciality do letadel, to jsem fakt riskovat nechtěl:-) Nakonec jsem to
dal jako nějakou pomůcku pro vzdělávací účely.

PH