[OT:] Problem v cmd

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 1 12:14:38 CET 2022

Ach jo, jako pokazde - kdyz se zeptam, odpoved najdu okamzite. Problem je v
tom, ze se cela smycka zpracovava najednou, reseni to ale ma:
https://stackoverflow.com/questions/7522740/counting-in-a-for-loop-using-windows-batch-script

Timto se omlouvam, vyreseno.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 1, 2022 12:00 PM
Subject: [OT:] Problem v cmd

Pratele,

ve Windows (10 i 7) mam .cmd, ktery mi dela konverzi fotek. V sendto mam
link na tento .cmd, najedu mysi na jmeno adresare s fotkami, reknu odeslat
do toho skriptu a on se spusti. Funguje to jak ma, ale mam tam kosmetickou
kravovinu, kterou se mi nedari vyresit a trochu mne to mrzi, skript viz
nize.

Mam definovane promenne CMAX a CACT, kde CMAX je pocet souboru v adresari
(to funguje), v CACT by melo byt cislo aktualni iterace - a misto toho tam
je vzdycky nula. Zbytek skriptu funguje, ale nekde delam asi neco blbe u
toho pricitani jednicky - ale u pocitani celkoveho poctu souboru o par radku
vys stejna syntaxe funguje, tak fakt nevim, co je blbe.

Nenapadne nekoho, kde je zakopany pes? Bylo by docela fajn vedet, kolik
souboru uz je zpracovanych - nekdy je to klidne i par tisic fotek.

Diky.

Pavel Kutina

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@echo off

set FOLDER=%1
set CMAX=0
set CACT=0

SET FPATH=C:\CONVERTED\
mkdir %FPATH% 2>NUL

for /r %FOLDER% %%i in ( *.cr2 ) do (set /a "CMAX+=1")

echo Vstupni adresar %FOLDER%
echo Nalezeno %CMAX% souboru.
echo Prenasim na %FPATH%
echo.

for /r %FOLDER% %%x in ( *.cr2 ) do (
 set /a CACT+=1
 echo | set /p dummyName="Konverze souboru %%x "
 rem "C:\Program Files\Adobe\dng\Adobe DNG
Converter.exe" -c -cr6.6 -p2 -fl -d %FPATH%  "%%x"
 echo - hotovo %CACT% z %CMAX%.
 echo.
)

timeout /t 30