OT Rekonstrukce koupelny

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Květen 31 16:58:14 CEST 2022

Zdravim,

slagr to je. ale taky se s tim da delat rychle a docela dobre.
my jsme to nechavali davat i na dalsi zdi, protoze tady zadna zed rovna nebyla.
se smali, kdyz jsem zaslech, jak neco mluvi o pravem uhlu, tak jsem se zeptal,
kde ho nasli, ze si to chci zdokumentovat, takovou raritu.

jsme predtim meli zednika, ktery sice perlinku a lepidlo nepouzival, ale jednak byl k nezastizeni,
druhak z mesice na mesic zvedal ceny (po mesici chtel malem dvou nasobek toho, co predtim),
a navic nakonec cim dal vic vykecaval (hlavne se zenou) nez delal (a to opravdu nebyly technologicke pauzy).
po pulroce nam s nim presla trpelivost. i tak rekonstrukce trvala 4 roky, s nim by to bylo snad na 20.

na druhou stranu je fakt, ze pod tim lepidlem zed tolik nedycha. ale taky se do ni zevnitr dostava mene vlhkosti,
zustane na povrchu (pokud je studena a v zime se vysrazi).
dulezite je nechat to lepidlo poradne vyschnout - 14 dni je minimum. samozrejme zalezi na tloustce.

praskliny (nemyslim centimetrove skviry) - kapitola sama o sobe: barak je proste zivy tvor

:)

  Sam